Panoramaturen frå Iglandsvik til Grotlesanden

Turen starter ved skilt på Iglandsvik. Du føl blå/raudmerka sti til utmarka og videre langs fjellsida oppover til krysset der stiane går i kvar si retning.

Område: Bremanger

Lengde og varighet: 4,9 km, 2,5 time - Turen går én vei, fra A-B
Sesong: Hele året
Parkering ved Iglandsvik Marina

No går du i retning vest på god sti gjennom lyng og eine dekt terreng. Flere gonger på vegen vil det åpne seg utsyn mot Grotle på flatene nedenfor. Heile turen har utsyn mot sør; bygdene på sørsida av Bremangerpollen, øya Frøya, øyene videre sørover langs kysten og sjølvsagt vestover i havet. Etter kvart passerer du gamle murer som vitner om bruk av dette området til beite for storfe. Etter 2 km kjem du fram til en grusveg som du skal følge ca 500 m oppover til en ny peikar. Her tar du av og går på grasdekt underlag, i retning vest, før du kjem fram til utsiktspunkt mot Grotlesanden. Du føl fjellryggen Martinsbakken nedover, forbi et sel og videre heilt ut til elva i Grolsdalen. No går du inn på sti som føles som den stuper ned i havet. Men, stien er mykje brukt, god å ta seg fram på og tydelig. Denne skal du følge nedover fjellsida like til Grotlesanden.

Mange tar seg en pause ved utsiktspunktet Olasteinen, etter den bratteste delen ned.
Som ei avslutting på turen kan det være herlig med et forfriskende bad på Grotlesanden.
Heile turen tar ca. 2,5 t.